Monday 11 December 2023

JAM TANGAN PINTAR SMW AVAFITZ S9

 
Jam tangan pintar SMW Avafitz S9 menjadi rebutan ramai. Reka bentuk yang berkualiti dan cantik. Ini adalah komen ramai orang tentang versi baharu jam tangan SMW Avafitz S9 yang dilancarkan pada penghujung tahun 2023, yang telah mendapat sambutan hangat daripada pelanggan.
 
Kerana jam ini sangat terkenal di dunia, ia segera dicari oleh rakyat Malaysia dengan lebih 10,000 unit terjual dalam masa 24 jam sahaja. Segala-galanya dari bentuk hingga kualiti adalah sempurna. Reka bentuk yang sangat mewah dengan kaca nilam dan bingkai titanium untuk melindungi jam tangan daripada benjolan atau calar.
 
Paling ketara, sistem pengendalian S9 SiP dengan skrin OLED yang melaraskan kecerahan skrin secara automatik dan skrin sentuh yang licin. Terutamanya kecerahan sehingga 2000 nits benar-benar unggul dari segi kecerahan, warna dan resolusi berbanding barisan jam tangan pintar yang lain.
 
Menariknya, ia mengambil masa kurang daripada 3 saat untuk menyambung ke bluetooth dan serasi dengan semua telefon: menerima pemberitahuan, membuat panggilan. S9 masih mengekalkan semua ciri pemantauan kesihatan pintar seperti tekanan darah, kadar denyutan jantung, pengukuran tahap oksigen darah (SPO2) dan rintangan air IPX8.
 
Yang menariknya, jangka hayat bateri yang super, bateri yang kuat, kapasiti data yang besar, hanya mengambil masa 30 minit untuk mengecas dengan pantas selama 10-15 hari penggunaan berterusan.

No comments:

Post a Comment